vrijdag 12 september 2014

12 SEPTEMBER 2014


GROEPSTALKEN VERVOLG:



Buurman gaat meestal donderdag avond weg vanaf 18.30 en komt dan terug omstreeks 23.00 uur.
Vroeger toen wij nog niet wisten dat hij 1 van de stalkers was, vertelde hij dat hij ging dansen? maar nu vraag ik mij af of hij niet een ''meeting'' heeft met zijn andere groepstalkers, om bv. te overleggen wat ze nu weer gaan doen?
Voordat hij weg gaat hoor je hem uren bezig, hangt af of hij lang weg blijft anders doet hij er soms 1 uur over, om dingen neer te zetten en om dingen te verschuiven, net alsof hij gaat verhuizen! Dit gebeurd elke keer als hij weg gaat en als hij terug komt, want dan zet hij alles weer terug! 
Of het voor hemzelf is dat hij de apparaten verstopt? of dat hij de zenders vanaf een afstand kan bedienen? of dat hij het doet voor de andere persoon die hem helpt?
Toen hij weg was hadden wij geen last, dus ik denk dat er nu niemand was om hem te helpen, maar nu is hij jammer genoeg terug en begint het weer te trillen onder mij op de bank waar ik op zit.
Ook voel ik weer dat er koude lucht de kamer wordt ingeblazen langs de grond, deze koude lucht lijkt net of het een eigen leven gaat leiden en/of hem helpt om te laten zien etc waar mijn benen, armen, ogen etc zitten en dan voel je ineens pijn. Nu zit hij weer rondom mijn enkels te blazen en als ik mij dan niet bescherm krijg ik een keiharde klap tegen mijn enkels en dat houdt niet op, het gaat dan door merg en been, ik kan dan niet lopen en ik gil het dan uit van de pijn!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten