maandag 4 mei 2015

EEN OPSOMMING VAN HET GROEPSTALKEN




20. okt, 2014

Een familielid en ik worden gepest door groepstalken, ze gebruiken elektronische wapens om ons te pijnigen. Het is al jaren geleden begonnen met buren waar wij onenigheid mee hadden en sindsdien laten ze ons niet los. Het zijn dan niet dezelfde mensen die mee verhuizen, maar wel mensen die deel nemen aan het stalken en dus in dienst zijn van de vorige buren. Het klinkt ongelooflijk maar toch is het zo! Ik denk omdat ze, door deze apparaten/wapens die ze gebruiken, mensen ziek kunnen maken en zelfs kunnen doden en dus zo er voor kunnen zorgen of een woning vrij komt etc.
De afgelopen jaren, hebben wij een aantal mensen mededeelzaam gemaakt van onze ellende en wij weten zeker dat het door de stalkers komt, dat sommige mensen zijn overleden. 
Mensen, met wie wij close zijn en die wij hierover niets vertellen, maar die wel in ons leven zijn, worden ook lastig gevallen en afgeluisterd, zonder dat zij het weten. Want als de stalkers besluiten om ze pijn te doen, of ziek te maken, dan doen ze dat! Ze doen de dingen ook bij deze mensen misschien omdat ze bang zijn dat ze betrapt gaan worden? Of dat iemand ons gaat helpen, dat willen ze denk ik verhoeden en zo zijn ze ons altijd een stap voor! 
Door de jaren heen, hebben wij geleerd om de dingen te herkennen als ze met iemand anders bezig zijn en dit merken wij als wij bij hen op bezoek gaan, daarom zijn een aantal mensen hierdoor al overleden, bijvoorbeeld aan een beroerte, hart en hersenbloeding etc.
Een oude buurman van mij, hebben ze jaren met rust gelaten, al merkte ik wel, aan de geluiden die ik hoorde, dat hij werd afgeluisterd. Ik heb hem nooit wat verteld, omdat ik de vriendschap en zijn leven niet in gevaar wil brengen. Toch merkte ik 2 jaar geleden dat ze bezig waren om ook hem te bewerken,  want hij kreeg opeens puisten in zijn gezicht en ik herkende nog meer dingen. 
De puisten in het gezicht is iets wat ze ook bij mij doen en daarom moet ik, als ik thuis ben, altijd mijn gezicht insmeren met zalf. Hij krijgt ook steeds diarree als hij iets gegeten heeft.
Mijn buurman, kreeg een aantal jaren geleden hierdoor een darmbloeding en werd toen opgenomen in het ziekenhuis en daarna moest hij tijdelijk naar een verpleeghuis, om aan te sterken. Ze hebben nooit de oorzaak van de darmbloeding kunnen vinden, maar sinds die tijd gaat het slechter met hem, al mocht hij wel weer terug naar huis met hulp van "Thuiszorg'', ( "Aafje"). De klachten van de diarree gingen door, soms stopte het even, maar ergens heen gaan werd een probleem voor hem. Ook veroorzaken ze bij hem spier en reumatische pijnen en daardoor is hij moeilijker gaan lopen. Ook zijn ademhaling werd zwaarder want ze zitten ook op zijn hart en daardoor wordt hij  erg moe.
Tot nu toe hebben ze hem laten leven, maar een paar weken geleden werd hij weer ziek en moest met spoed opgenomen worden in het ziekenhuis, een hersenbloeding, dus ik denk dat ze zijn huis willen hebben. Mijn buurman is gelukkig nog mobiel en kan nog wel praten, maar hij moet wel weer tijdelijk naar een verpleeghuis.
Het helpt niet om hem te waarschuwen, omdat hij al in de 90 is en ik hem niet bang wil maken, want we kunnen er niets tegen doen, niemand helpt ons. Het enige wat we kunnen doen is ons bedekken met veel dingen en dat is te ingewikkeld voor hem! 
De dingen die wij gebruiken om ons te bedekken en om ons te beschermen zijn dingen die mijn familielid en ik door de jaren heen zijn gaan gebruiken om zo de straling en de pijn een beetje tegen te houden. Helemaal tegenhouden is erg moeilijk en het duurt soms uren voordat het een beetje lukt!
Wij hebben het aan mensen proberen uit te leggen, maar mensen geloven het niet en sommige laten je daardoor juist links liggen, dus ik zeg niks meer! Ook heb ik heb mensen betrapt die mij volgde!
Jaren geleden was er een man die, toen ik winkelde, steeds achter mij stond als ik winkel in en winkel uit ging! Eerst dacht ik dat deze man gewoon een oogje op mij had, maar later wist ik dat het niet zo was en dat hij een van de stalkers was.
Een keer zat ik in de metro en toen was er ook een man die voor mij ging staan. Deze man wilde op het bord, in de metro, de informatie lezen over de route van de metro. Nadat hij dat gedaan had, ging hij ietsje verder weg zitten, maar wel zo dat hij mij kon zien en ik hem.  
Hij stapte samen met mij uit de metro en hij keek ook vaak mijn kant op, dus ik vertrouwde het niet! Deze man, toen hij voor mij liep, keek steeds om, om te zien of ik achter hem aan liep. 
Toen wij dus allebei naar de metro liepen die ik wilde nemen en hij voorop liep, ben ik, toen hij verder weg was en even niet om keek er vandoor gegaan. 
Ik ben toen een trap opgelopen en heb daar bovenaan de trap, gewacht, want ik was nieuwsgierig om te zien wat hij zou doen, of ik gelijk had en of hij mij zou gaan zoeken en dat was ook het geval! 
Deze man was, vanuit de richting waar hij naartoe was gelopen, weer helemaal terug gelopen! Hij had natuurlijk gezien dat ik niet meer achter hem liep en daarom stond hij beneden, onder aan de trap, (waar ik boven schuilde), in paniek, om zich heen te kijken! Dit was om te zien waar ik was gebleven!
Er was een andere keer ook een rare situatie en dit was niet zo lang geleden!
Ik wilde toen ook de metro nemen en toen zag ik, boven, bij de ingang van de toegang poortjes, een man druk bellen terwijl hij naar mij keek. 
Ik had een boodschappenwagen, op wieltjes, bij mij en ik moest omlopen omdat ik de trap niet wilde nemen. Ik bleef toen zeker wel 10 of 15 minuten (om de hoek) wachten. 
Even later zag ik dat ik gelijk had! Deze man was de trap afgelopen en toen de hoek omgelopen waar ik stond! Hij was mij gaan zoeken! Toen keek hij mij recht in mijn gezicht aan en hij schrok zo, want hij wist nu ook dat ik dit expres had gedaan! Doordat hij schrok, ging hij weer terug naar waar hij vandaan was gekomen. 
Toen de metro arriveerde, wachtte ik net zo lang met instappen tot die man was ingestapt zonder mij, want ik had besloten om de volgende metro te nemen!
Nu weet ik dat als ik opeens wat voel, (pijn etc.) en daarvoor nog geen last had, dat het komt omdat er een van die stalkers in de buurt is! Dan ga ik meestal altijd om mij heen kijken, of ik ga ergens anders zitten.
Ik werk een paar dagen per week en ook op mijn werk heb ik ontdekt dat er iemand is die ik jaren vertrouwde maar die een stalker is, eigenlijk zijn het er nog meer!
De andere man, die ook een stalker is, komt daar al jaren. Ik ontdekte dat deze man er ook een was omdat ik hem een keer onverwachts betrapte. 
Ik had op mijn werk, ineens last van pijn en meestal kort daarna kwam hij altijd binnen lopen. Ook als ik buiten aan het winkelen was kreeg ik weleens last van pijnen en dan liep hij ook opeens langs.
Toen ben ik meer op deze man gaan letten, vooral op mijn werk. Een keer, toen hij ook op mijn werk was, ging ik even naar het toilet. Op het toilet voelde ik ineens een enorme pijn in mijn zij en benen. Daarna, toen ik uit het toilet kwam, zag ik hem schuilen achter een pilaar! Hij stond precies in de richting vanwaar ik de pijn had gevoeld! Ook zag ik dat hij in zijn hand iets verborgen hield en dat hij het schijnbaar net daarvoor op mij had gericht! 
De man had niet door dat ik uit het toilet was gekomen, want ik deed net alsof ik niets had gezien! Daarna liep ik langs de pilaar, (waarachter hij verscholen stond), naar buiten!
Als hij naar mijn werk komt en mij pijn doet met dat wapen of laser? dan kijk ik naar hem en dan zie ik dat hij met zijn hand in zijn broekzak zit en dat hij dan steeds een knijp beweging met zijn hand maakt als hij mij pijn doet.
Ik denk ook wel dat hij een vermoeden heeft dat ik hem door heb, want hij komt nu minder en of vrij laat en blijft niet zo lang meer als vroeger!


Geen opmerkingen :

Een reactie posten